آرام ...رفتی،
 
درباره وبلاگ


امید وارم هیچ وقت خداحافظی هاتون ابدی نشه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خداحافظ

♥ خــــــــــــدا حــــــا فــــــــــــظـ ♥
̲♥h̲̲o̲̲s̲̲c̲̲a̲̲k̲̲a̲̲l♥





حواسم هست !
رصد کردم !
ردِ پای حضورت را می گویم
آمدی !
خواندی !
آرام ...رفتی،
نگفتی !
ننوشتی !
این خصوصیت بهار است
گاهی آفتابی ! گاهی ابری ! گاهی هم بارانی !
روزها تو می تابی
شبها من می بارم
بهاری دیگر !
راستی حس کردم ...
بوی عطر چیان در فضای کلمات پیچید
مهربانی با من !
ولی انگار کورم ...

خیلی مواظب باش!!!
اگه باشنیدن صداش دلت لرزید....
اگه از بدی هاش فرار نکردی و موندی !!!
دیگه تمومه ....!!!
اون شده همه ی دنیـــــــــــــــــــات..!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

سویل
ساعت17:54---13 ارديبهشت 1392
یک فنجان چای داغ میهمان منی.

کنار پنجره ی غبار گرفته،

وقت تنهایی،...

نوش جانت،....

چای عشق من، همیشه تازه دم است





غصه
ساعت20:04---7 ارديبهشت 1392
در اندوه تو می مانم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







17 / 12برچسب:, :: 22:14 ::  نويسنده : ♥ هیچ کس ♥